KLACHTEN

Niet tevreden over een product of dienst?

Bent u niet tevreden over een product of dienst? Graag horen wij uw klacht. 

Hoe dien ik een klacht in?

Een klacht kunt u altijd melden bij ons. Graag zelfs. Dit kunt u per mail doen naar contact@soindo.nl

Vergeet niet het ordernummer en het product waar het om gaat te vermelden. Dan weten wij over welke bestelling het gaat.

Wanneer kan ik een klacht melden?

U kunt altijd een klacht indienen. Wij vragen om dit binnen 7 dagen na het bezorgen te doen en liefst direct na het constateren van de klacht. 

Onze reactie

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/